INFO FRA BESTYRELSEN – JANUAR – FEBRUAR – MARTS 2020

[KLIK FOR AT LÆSE DET FULDE INDLÆG]

Svarø kalender og fællesarbejdssedler er lagt I postkasserne. I.F.M. hullerne i vores stier har vi I første omgang planlagt et forsøg med en ny type grus. Den bliver lagt fra hovedindgangen til pladsen ved grøn container. Så snart vi har en pris og leveringstid vil vi iværksætte arbejdet.
Tom (vores pladsmand) har påtaget sig opgaven at varetage flagningen med opstart til standerhejs. Og med nyindkøbt vimpel!
I første kvartal i år har der været en enkel haveoverdragelse. Det gælder have 22.

Dagrenovationen fortsætter i de store containere indtil kommunen skifter til de nye.

Vi er I dialog med kommunen I.F.M.Fremtidig affaldshåndtering. Der
kommer et opslag på infotavlen når endelig løsning foreligger. Vi søger stadig en person til at varetage planlægningen af vores loppemarked 2 gange om året. Info/vejledning få’s hos bestyrelsen.

Da der har været nogle enkelte vandure med unormale store forbrug og nogle med nul forbrug, vil vi lige komme forbi og tale med de respektive havelejere herom.

M.H.T. Corona virussen henstiller vi til at man følger de råd som regeringen og sundhedsstyrelsen anbefaler. Derfor vil der ikke være nogen åbningstale ved standerhejs, men derimod vil den planlagte tale blive printet og sat op på info-tavlen og på hjemmesiden.

Vi håber alle vil få en god sommer trods omstændighederne.