INFO FRA BESTYRELSEN JUNI – JULI – AUGUST 2019

Fællesarbejde

I forbindelse med fællesarbejdet den 25. Aug. havde vi som forsøgsordning bortkørsel af affald. Vi evaluerer ved kommende bestyrelsesmøde.

Affaldshåndtering

Som mange måske allerede ved skal vi fra begyndelsen af 2020 ændre I vores affaldssortering. Heriblandt køkkenaffald.
Vi vender naturligvis tilbage med info når vi ved noget mere.
Indtil da kan I gå ind på kommunens hjemmeside hvidovre.Dk/affald og læse om det.

Hjertestarter

Vi har holdt hjertestarter kursus ons. Den 28. Aug. med et pænt fremmøde. Vi har fået registreret hjertestarteren på hjerte-starter app’en. Nu har vi blot behov for nogle hjertestarter løbere. Se opslag på pladsen, hvor vi håber folk vil skrive sig på.

Låger på spurvehøjvej

De 3 låger mod spurvehøjvej bliver renoveret til foråret, hvor vi også vil satse på at få en ny låsemekanisme så lågerne ikke smækker så hårdt I.

Haveoverdragelser

I år til og med august har der været 9 haveoverdragelser.
Det drejer sig om haverne 27 – 31- 33 – 50 -51 – 53 – 124 – 129 – 130.

Brede hække på stierne

Bestyrelsen har besluttet at ordensudvalget fremover henstiller til lejerne om at der bedes klippes ind på de hække mod stierne som er blevet for brede.

Huller på stierne

Som udgangspunkt er det naturligvis bestyrelsens opgave at vedligeholde stierne mht. at lappe huller. Men vi vil naturligvis sætte pris på om hver enkelt lejer vil hjælpe lidt til ved at lappe uden for deres indgang. Alt sammen I fælles interesse.

Værktøjsrum/festudvalgsrum

Vi er I gang med at rydde op, og har revet de gamle reoler ned.
Der er blevet malet ved fællesarbejdsdag, og vi har købt nye reoler som er ved at blive samlet og opsat.